Lycka

Denna dag blev produktiv som tänkt. Hann tvätta alla kläder, diska och även sortera massa viktiga papper som jag ska flytta till en pärm istället för att ha allt huller om buller i en mapp. Kändes väl bra det! Lagade köttfärssås och pasta till mig och Chrille för att sen inta ett träningspass på gymmet.
Var väldigt pepp så jag sprang som uppvärmning, 5 min i streck helt utan vila, SPRANG. Har jag aldrig kunnat göra speciellt inte när jag genomgått operation, varit sjuk - allt som allt inte tränat på nästan en hel månad! Där ska vi räkna in studentveckans vackra glas också.....
Nåja körde mage och lår/rumpa. Massa situps och squats med andra ord. Körde även lite fys med Chrille på boxningspåsen.
Det bästa som finns är att träna med någon man litar på och tycker om, någon som peppar en mer än någonsin och som alltid säger hur bra man är när man känner sig dålig:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback