boka resa - CHECK

Hoppsan, lite bakom flötet här eller vad säger ni? Iallafall hej bloggen! Det var inte igår..
Har haft fullt upp med plugg men framför allt träning. Det har varit så skönt att börja träna och har gjort det flitigt måndag, tisdag, onsdag och torsdag. Dock så kände jag i torsdags(igår då) att mina muskler behöver mer vila. Har tränat lite för hårt för att vara första veckan på över ett halvår. Darrade i hela kroppen när jag skulle göra magövningar tillexempel. Så ska vila i helgen och sen kör jag på nästa vecka igen!
 
Jag provade ett nytt pass som jag aldrig provat på förr, nämligen muskelpump och jag tycker det var hur bra pass som helst. Det kändes riktigt bra att vara där och verkligen köra fullt ut jämfört med när jag kör på maskiner så slackar ja som efter och motiverar mig själv sjukt dåligt..

Nåja nog om träning, har faktiskt bokat en resa nu med världens bästa pojkvän. Vi ska åka till Bosnien och Kroatien och det ska bli så himla kul, can't wait!!! :D
 
Tänkte göra lite snygga naglar på mig nu och sen se någon film. Är fyllechaffis ikväll så inge sova än iallafall..
Kram på er :)
 
Här har ni lite bilder från förra året i Kroatien och Bosnien:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback