Nails!

Men gudars här var det dött! måste ju steppa upp förfaan, nä men...
Har inte haft så mycket för mig dom senadte dagarna som jag int bloggat. Koncentrerat mig på träningen ganska mycket så har varit alldeles för trött för att ens orka sitta vid datan överhuvudtaget!
 
Idag fyller jag hela 19 år vilket betyder vilodag, tårta och smörgåstårta. Huvaligen så gott och mysigt! Älskar födelsedagar!!!! Har fått lite saker och har även köpt mig ett par skor. Ska fota och visa er sen! :)
 
Har börjat göra naglar nu också, har gjort på mig själv och tränar på på egna små tippar men igår fick jag allt prova på att göra på någon annan. Det tog ett tag men det går ju över med tiden, vill inte stressa igenom och göra fel på någon annans händer. Plus att jag är perfektionist. Håller fortfarande på att lära mig hur man får till "stress area"(mittpunkten av nageln) där geléet ska vara som tjockast för att ge stabilitet på nageln, inte så lätt som man tror!...
Såhär ser Carros naglar ut nu:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback