I wish i was a mermaid

Men alltså vilket SKIT uppdatering! Ber om ursäkt för det, inte första gången dock?
Nä det är faktiskt så att sen jag satte igång med träningen så har jag inte hunnit blogga. Det har varit skola, träna, äta, chrille, sova, skola träna osvosvosv.. Jag ska försöka göra lite extra tid för bloggen ändå. Idag var jag och delade reklam för första gången. Jag kan inte påstå att det var svinjobbigt men inte kul heller för den delen, men ärligt så måste jag börja tjäna någon extra slant i månaden för annars går jag fan i konkurs. Konstigt nog behöver man mer grejer när man blir gammal. Okej nä det där är inte sant men på tal om att bli gammal så fyller jag år nästa måndag, WIHOO jag älskar att fylla år! :D
 
Igår var jag på krogen med brudarna, vi valde att käka middag på Oleary´s och sen bara festa resten av kvällen/natten. Konstisgt nog kom jag mig hem halv 4 men hade för avsikt att åka hem typ 2 iallafall. Aja vet inte riktigt vad som hände där men här har ni bilder från kvällen iallafall :D
Kvällen började med mys middag, en enligt mig inte så jätte god Caesarsallad..
 
Efter ett antal drinkar gick alla lös med dom traditionella toabilderna, man måste ju..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback