extremt seriös

Ojdå, här var det tomt! Men vet ni vad? Nu är det sportlovsvecka och jag har inget jobb eller liv så blir nog massor med bloggande i veckan! Nä skämt å sido det är ny vecka med nya möjligheter. Har inte tränat på hela förra veckan eftersom jag blev sjuk men nu i veckan kör jag igång stenhårt igen! Börjar denna måndagkväll med Core och lite kondition/fettförbränning. Faktiskt längtat väldigt mycket måste jag säga :)
 
Utom träning så väntar jag FORTFARANDE på mitt glitter till naglarna. Helvoitte va segt det ska behöva gå. Fast iofs så skickas det från Kina så kanske normalt att det tar över 20 dagar..
 
Har även beställt något från Rapunzel Of Sweden som jag ska visa senare. Det är ett litet experiment som jag tror kommer blir jätte snyggt och lite småcoolt!
 
Studenten börjar närma sig och då gäller det att inte snubbla på klackarna då... Så jag går runt hemma i min ensamhet i dom stilettklackar jag äger för lite träning!
Jag ska ju som bli catwalkmodell så måste ju kunna gå i snygga höga klackar, även fast jag ligger på 162 cm och är en liten midget, dvärg osv.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback