doggy

Jag bakade ju igår, och nej jag kommer INTE dela med mig av receptet för det blev fruktansvärt. Eller okej inte alls men den blev inte så god heller. Och den enda orsaken är nog för att jag gräddade den alldeles för länge och jag stoppade i lite för mycket honung.. Det stora pluset var att jag inte hade en enda droppe rent socker i den, det ska egentilgen vara 5 dl socker och det klarade man sig mycket bra utan. Jag tror jag ska göra om kakan idag för jag ska bannemig få en god chokladkaka! om jag orkar..
 
Har varit hemma från skolan idag igen, börjar må lite bättre faktiskt. Som tur är så är jag inte ensamen, felix gör mig sällskap även fast han bara ligger och sover hela tiden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback