Prislista

God morgon på er! Jag fick en fråga om att lägga upp prislistan som jag gjort, den kan ni se på bilden nedan. Har ni några frågor om den så kan ni slänga in en kommentar så svarar ja så fort som möjligt:)
 
Dagen är oplanerad, vettetusan vad jag ska hitta på. Ska nog vara med Christoffer sen och se film eller så. Måste fullfölja hårfärgningen idag också, kan inte vara orangehårig mer. Det ser hemskt ut!
Jag har använt likadan förpackning varje gång jag färgat, och jag färgar väldigt ofta men insett varför när jag stod vid färghyllan ett bra tag = jag har köpt Toning och inte FÄRG. Förklarar ju varför allt tvättas ur så fort.. Dagst att börja läsa på förpacknigen kanske?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback