Gammalt som gatan

Hej hallå! Idag är det hårfärgning som gäller. Vet inte hur jag ska göra riktigt än, det får jag se sen helt enkelt!
Igår bestämde jag mig för att göra en prislista för mina kunder, så nu är de bestämda och satta, inga ändringar. Väldigt skönt att göra en så jag slipper memorera och säga fel, plus att jag älskar ju att pýssla på och fylla i med färg och sånt så det blev ett roligt litet projekt:D
 
Jag måste verkligen försöka plugga också, det går som det går.. Ack så ångest jag kommer ha i slutändan för att jag inte gjort något i tid.. Typiskt, när ett problem är löst så kommer det nya lika fort igen. Nåja sånt är livet!
Hittade en gammal blid från 2008, var på min kusins Bröllop.
Gissa om man förändras alltså, and whats up with the hair!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback