We live in the era of smart phones and stupid people

Hej på er! Var alldeles för trött för att blogga igår. Det händer mycket just nu, sover ganska dåligt, hinner inte riktigt med det jag vill hinna med, massa skola, jobbsökande you name it. Så sjukt stressig period jag är i just nu och det känns som att omgivningen inte heller vill min väg eller hur ja ska förklara det för er, tröttnat på mycket faktiskt.
 
Idag ska jag verkligen plugga till läggdags. Äta, plugga och dricka kaffe står på schemat. Har ett religionsprov imorgon som jag faktiskt tror att jag kommer klara, inriktat i Kristendom och Judendomen. Jag menar man har haft prov om det sen man börja högstadiet så nog har man lite i bakhuvet!
 
Just nu ska jag käka varmkorv, en av mina favo-rätter och så ska jag dricka lite Iskaffe, SUPERGOTT!
 
Har glömt sladden hos chrille så ni får bilder sen:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback