Smörgåstårta!

Hej på er! En helt värdelös dag kan man väl nästan säga. Redan -7 grader ute. Börjar bli riktigt kallt! Snart kommer väl ordentligt med snö också, wihoo:D
 
Jag har inte gjort något allt idag. Ala är ute och super men jag sitter då hemma och myser. Målade naglarna också bara för att, även fast jag redan har supersnygga naglar som Lina gjorde för några dagar sen.
 
Mamma har gjort en ENORM smörgåstårta också, så sjukt god den ser ut vill ba äta upp allt!
Om beställning på smörgåstårta önskas så ring 073-8233366.
Pris beror på storlek!
 
Nu ska jag äta kvällsfika och se Twilight, gonatt på er:)
 
Mammas maffiga smörgåstårta!
 
Min kvällsfika:)
 
Gröna naglar med silvrig "blixt" :)
 
Myyyysigt med min lille felix :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback