Play that funky music

Själv ser jag mig som allätare då det gäller musik. När jag var yngre, upp till 7-8 klass så lyssnade jag bara på Metal musik, var väl arg som människa eller något? Lyssnar fortfarande på metal men jag tycker mycket om House musik också. Sen finns det pop låtar och annat som sitter i min smak men jag föredrar metal och house. Jag har något för klassisk musik också, det äända sen jag var liten. Tycker det är sjukt mysigt och vackert och OTROLIGT mäktigt, typ såndär musk från sagan om ringen eller serien game of thrones, LÄNGTAR tills nya avsnitt kommer till den serien alltså...
 
Här har ni några låtar som jag verkligen kan lyssna 6587674 gånger på och aldrig bli less:
Om man inte orkar vänta, så spola in lite mot 0:47 så kommer dedär underbara i låten..
 
Favoriten av alla, så mäktig och härlig låt...
 
 
 
 
 En av favoriterna då det gäller metal musik, finns mycket mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback