Neulash

Go'kväll! Sitter hos chrille och ser harry potter från film 1. Han sitter och spelar WoW och jag ser filmen, nörd till pojkvän? Ja.. Köpte en kladdkaka också som jag ska trycka sen, vad hände med träningen?
Har inte hänt särskillt mycket idag annars. Har mest bara suttit och sett serie och faktiskt städat lite:)
 
Jag tänkte tipsa om en produkt som jag tycker funkar superbra nämligen Neulash!
Det är ett ögonfransserum som ger näring till ögonfransarna och dom blir faktiskt längre! Har en vän till mig som använder Neulash väldigt regelbundet och hennes fransar är huur långa som helst. Jag har börjat använda det och ser fina resultat hittils. Har dock slarvat men det funkar ändå jätte bra!
Så är ni sugna på långa vackra ögonfransar - Testa Neulash!
Neulash hittar ni på butiken Parelle Cosmetics, liten förpackning 895;- och stor vet jag ej priset på men ca 1.500;-.
Det finns också att beställa på nätet på Neulash.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback