Emina provar!

Hej på er! är ganska kass på att blogga just nu med tanke på allt plugg jag måste göra. Jätte jobbigt me massa massa plugg och känns som att jag aldrig hinner med något.
 
Jag satt just och tröck en kebabrulle och tänkte plugga nu, sitter hos chrille och nördar so vanligt. Var på stan tidigare idag och köpte två olika oljor för att jämföra skillnad. En billigare variant och en lite dyrare. Jag försöker hitta en olja som inte ska innehålla så mycket silikon men dom flesta innehåller ju massor med sådant skit, men håret kan endå få näring och må bra av oljan oavsett. Det märker man ju =) Men jag återkommer om oljan och berättar hur den fungerar i mitt hår.
 
Jag börjar prova denna olja:
Lee Stafford ARGANOIL from MoRocco.
Den ger fukt samtidigt som den reparerar.
Finns att beställa på eleven.se eller att köpa på bland annat Åhlens.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback