Vet ingenting

Hej på er! Jag vet att jag inte bloggar så mycket på sistone men jag finner inte tiden alltså. Det är mycket skola och skolan är ju som viktigaste av allt. Jag kan inte påstå att jag varit särskillt aktiv där heller.. Måste verkligen skärpa mig, jag menar jag är på det stadiet att bara gå ut med G i 3:an. INTE alls okej. Även fast jag inte planerar att gå någon speciell samhällsinriktad grej på högskola så känns det ju bättre med bra betyg.. Jag är mer estet av mig. Funderar på att gå frisörutbildning eller nagelteraput utbilning när jag fått ihop dom pengarna.
Valde samhälls endast för att det är bredare utbildning, hade ingen aning om vad jag ville bli i 9:onde klass liksom? Och frisör hade alldeles på tok för höga poäng så dit kom man ju inte in.. Ångrar lite att jag inte gick teknik eller något sådant, jag gillar faktiskt att hålla på med sånt, eller vetrinär.. Aja livet suger just nu, eller?
 
Imorn har jag psykologi redovinsing, ska bli tråkigt. Imorn är det också dags för JOB HUNTING. Ska jävlar lämna in CV över hela stan. Lovar att ingen kommer höra av sig ändå men då ska ja terra och gå dit varje dag för JAG SKA HA ETT JOBB! PUNKT!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback