suprise suprise!

Hej på er!! Sorry för den värdelösa uppdateringen men har bara degat i sängen för har blivit sjuk IGEN!.. Immunförsvaret är på topp!!!!! Sitter och snorar, hostar och nyser som en tok:(
 
Jag har funderat på att lägga in någon slags tutorial på nå coola naglar som jag gjorde. Väldigt enkelt och busigt kan man väl säga? Ja ni får ju se helt enkelt :D! Tänkte att jag ska avnjuta en Ben&Jerrys(glass e bra för halsen!) och så ska jag se till och plugga färdigt några saker så jag är ledig för helgen! :)
 
Igår fyllde Christoffer 18 år så vi var hos han och åt tårta, han öppnade sina presenter åså. Jag köpte 2 st klockor åt han som är supersnygga faktiskt! Men han har inte fått nog med grejer för imorn så ska jag fixa två saker till och det får ni allt se imorgon vad det är, är sjukt taggad och hoppas det blir bra! Det är så att hans polare ska till han och äta smörgåstårta och sen ska vi vidare mot krogen och vill göra det bästa för världens finaste kille♥:) kommer bli suuuper WOHOOO :D
Hot piece of ass - Födelsedagsbarnet ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback