New years' comin

Go'kväll! eller ska jag säga gonatt? klockan bara rusar iväg och är redan vid 1 tiden. Vad tusan gör jag uppe när jag inte har någon sovmorgon imorn?
 
Nåja jag försöker hitta en snygg "innejacka" eller vad jag ska kalla det som man kan ha till någon klänning eller så. Känner att jag inte kan gå runt i mina tantiga cardigans som jag haft sen jag gick i 5:an i barnstorlek, nådigt småa dessutom. Har kollat lite på nätet och det är taskigt med utbud av det jag vill ha faktiskt.
 
Hittade dock något i denhär stilen men den var lite dyr kan jag tycka och måste ju kolla lite nogrannare inne i stan, alltid bättre att prova och se än att beställa och så är den förskräcklig..
Jackan hittar du HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback