I never really cared until i met you

Hej alla läsare!
Sysslar inte med mycket idag faktiskt. Slutade rätt sent och har två prov imorn så det betyder PLUGG och massa gotta, måste tröstäta lite pepparkakor och dricka lite glögg..
 
Pappa ska fixa klart min "sminkhörna" eller vad jag ska kalla det. Spegeln är målad och bordet är på plats med alla grejer. Underbart! Äntligen slipper jag sitta på golvet och sminka mig, wohoo!
 
Ikväll är det DERBYYY i hockey. Vi hejar GIVETVIS på Luleå och hoppas dom tar hem segern ikväll!!
 
Hade lite tråkigt igår medan Christoffer nördade spel på sin mobil så passade på att störa han så mycket jag kunde genom att fota hans vackra ögon
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback