Ansiktskräm

God morgon på er!
Ska precis hoppa i duschen och göra mig i ordning för skolan, har sovmorgon till 9.40 idag vilket är fruktansvärt skönt måste jag säga..
 
Iallafall så har mamma och jag beställt lite nya hudprodukter. Jag har alltid varit den som använder en och samma kräm i nyllet och på kroppen, den är också beställd. Det är en större burk med kräm som är heeelt otrolig. Den smäckar jag alltid på ordentligt om jag till exempel brännt mig i solen på sommaren, det försvinner nästan helt dagen efter!!
Men den krämen är väldigt fet så jag tänkte prova något nytt för ansiktet. En dag och natt kräm (INTE ANTI-RYNKKRÄM).. Har inte kommit in i den åldern än riktigt??..
 
Den Rosa burken: En dagkräm för ansiktet, anpassat för känsligare hud. Perfekt för mig som får så torr hy i kylan och den är perfekt för att smörja ansiktet innan man smetar på sminket!
 
Den Vita burken: En dag/natt kräm(kommer använda den som nattkräm) som återfuktar huden. Det är i denna "serie" som den större burken jag nämnde tidigare också finns för både kropp och ansikte i ett. Den här är då inte lika fet som den större burken, enligt mig, men lite fetare än den rosa burken och passar bra som nattkräm för att återfukta och låta huden återhämta sig efter allt smink och den kyla man utstår som torkar ut huden under dagen (om man nu bor i norrbotten?..)
 
Allt är beställt från Yves-rocher.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback