Sjuk liten Felix :(

Men fy-fan vad jag är dålig på att uppdatera! Ibland kan de komma inlägg på inlägg men ibland inte, hehe... Jag klickade just hem ett par studentskor, väldigt öppna och somriga måste jag säga. Hoppas verkligen att dom är någorlunda bekväma och bra i storleken..
 
Min lilla vovve har varit magsjuk halva veckan nu men han är på bättringsvägen! Han åt absolut ingenting, direkt han drack så spydde han och han sket blog och allt vad det var. Så vi åkte till veterinären väldigt fort där stackaren fick drop, antibiotika, något mot illamående och smärtstillande. Tror ni han var stabil när vi skulle åka hem? inte särskilt, men nu mår han mycket bättre och skuttar på som vanligt, blev så jäkla orolig :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback