HOHO HOCKEY

Hej på er! Igårkväll blev en nykter krogutgång, vi åkte till Olearys för att käka där vi sen stannade. Det blev en fartfylld och rolig kväll måste jag säga. Kan säga att det är otroligt skönt att inte må som många andra förmodligen gör idag, haha!
 
Idag vet jag ärligt inte vad jag ska hitta på utom att jag ska se HOCKEY!! Andra semifinals matchen och jag hoppas verkligen på vinst, säpma sämpa gubbaaarrr!!
 
Brorsan har kommit och hälsat på från Uppsala också, väldigt kul måste jag säga utom att han spränger mina högtalare och hyllorna vibrerar. Hittils har det resulterat att en till "ljuslykta" har krashat i golvet.. Det har med andra ord hänt en gång tidigare.. ÄHHHH föÖÖCK it:D
 
Bild på mig och brudarna från igår innan utgång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback