nyttig kladdkaka!

Tjena bröder.
Vad ska jag skriva egentligen? att jag är sjuk, kan inte träna? nä de har dom 5 senaste inläggen handlat om eftersom det är ju sååååå intressant!!
 
Nä faktum är att jag bestämde mig för att göra en kladdkaka. Har inte börjat än, behöver lite ingredienser som är på ingång. Det ska bli en nyttig variant av kladdkaka. Det vill säga - Inget socker, inget vetemjöl och mindre smör! Jag vet inte hur det kommer smaka eftersom jag kollat runt lite på internet hur "nyttiga" kladdkakor görs och de flesta görs på samma sätt, men jag kommer utgå från ett vanligt kladdkaksrecept. Jag återkommer med hur det smakar, blir den bra så delar jag med mig om hur jag gjorde :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback