Bitter som fan

Ja ibland har man pissmornar att vakna upp till. Blir så irriterad att jag är SJUK och kan inte träna. Hoppas att jag mår bättre imorn iallafall..
Jag gjorde naglar igår åt Emma som sagt. själva uppbyggnaden var den bästa jag gjort hittils, att få upp så kallade "stressarea" men filningen på slutet fick vi rusha på lagomt eftersom vi skulle iväg och var redan sena. Nåja får fixa det en annan dag:)
 
Nu ska jag ligga i min säng, deppa och se serie. Ingen bra söndag för fem öre..
 
Bilden ger inte naglarna någon rättvisa alls, dom ser gropiga och breda ut och det är dom ju inte..
Gropigt och ojämt ser det ut som för vi har stoppat glitter på sidorna och breda vet jag inte varför dom ser ut så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback