Lårhöga stövlar

Hej på er! Sitter här i min ensamhet och snorar på. Jätte kul att bli sjuk såhär inför träningen..
Tror jag ska fuska lite och äta något gott. Har varit skit arg hela veckan för jag blev sjuk när jag skulle börja träna å allt men nu ids jag inte vara det. Blir nog att smälla i mig nå gott och hålla käften..
 
Sitter och tittar på stövlar vilket jag sååå gärna vill ha!! Ett par lårhöga stövlar. Så himla snyggt och elegant. Det jobbiga med så höga stövlar är att dom designas som för dom med VÄRDLENS minsta vader. Man får inte ha en muskel för då är dom för små. Hittade ju dom här på Zalando för ett tag sen men dom fanns inte i storlek och nu hitta jag ett annat helt okej par på halens.se  som ser ut såhär:
Bilden tagen från halens.se
 
Hade gärna haft lite klack men kan tänka mig att det är ganska bekvämt utan ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback