Bildbomb!

Tjeena! Som jag skrev var hela gårdagen sjukt stressig. Fick körningar direkt jag vakna kl 2 och kom inte hem för att göra mig i orndning förrän klockan 9!!
Aja det blev väl ändå en lyckad kväll, massor med mat och roligt folk. Var på svärmors fest för det mesta men besökte också mina vänner Jessicka och Nils fest, dom hade hyrt krog med bar, dansgolv och allt. Väldigt kul att dom hade kirra ihop något sånt! :D
 
Kom i säng först klockan 7 på morgonen --> IMORSE!... Att folk aldrig får nog med supandet, Ojoj.. Men det gynnar ju mig och plånboken;)
Så jag och Christoffer vaknade kring två för att gå och städa lokalen som hans mamma hade hyrt. Det var inte så mycket att städa så de va inte så farligt, jag menar vem gillar att städa?;D
 
Nu ska jag gå ut med lilla Felix och sen joina chrille i snarkandet, godnatt på er!:)
 
Här är massa bilder från igår!:)
Dragna grappar, grappar..

Jessicka och Nils fest, här blickar man ner på dansgolvet.
 
Som jag såg ut under kvällen, Valde att ha mittbena vilket jag inte haft sen jag gick i SEXORS!!! Det var rätt bekvämt eftersom håret gick inte i ansiktet åde, men sjukt ovant..
Valde att ha höga stövlar(som inte syns då..noshit?)från ellos, en spets top från BikBok, Amandas jacka jag lånade som jag tror också är från BikBok och ett par byxor från HM som är lite glansiga eller va ja ska säga. Hann inte med någon bra outfitbild, sorry:/

Kommentarer
amanda säger:

fan vad du passade bra i mittbena hörredu!!

Svar: tack sötis :D
Emina None

2012-10-15 | 00:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback