packing it up

28 underbara minusgrader ute, har därför suttit inne hela dagen och kvällen. Utom när jag åkte till stan en snabbis för att köpa julklapp till christoffer. Massor med fint blev det :D
På måndag är det julafton och jag firar ju inte det, tror jag kan ha nämnt det någon gång men det mest logiska svaret till varför är ju att jag är muslim. Jag brukar dock ändå vara hos chrille med hans familj för att äta mat och umgås, väldigt mysigt faktiskt!
 
Igår var vi ute på galej. Satt hos chrille och förade och senare bar det vidare till krogen. En helt okej kväll men jag är inte så mycket för att dricka faktiskt, mår så dåligt av det och sen så bränner det i fickan också. Avstår helst och är fyllechaffis istället, som idag!
 
Så nu ska jag se serie, dricka proviva och vänta på samtal. Klockslaget börjar närma sig då alla vill masa sig hem så då är det bara ut och köra:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback