miss it

Ämen fyfan vad dött det varit här! Har varit sugen på att blogga men ändå inte. Har förmodligen haft massor att skriva om men verkligen inte orkat heller. Jag funderar på att byta bloggportal men jag vettetusan vilken. Har alltid använt blogg.se och kan alla domdära "html" koderna osv för att göra headers osv och de flesta föredrar blogg.se - enkelt att söka på, inte så jäkla grylligt och man kan göra lite hur man vill med sin header åså. Jag får se hur det blir helt enkelt!
 
Jag och Christoffer har nyligt kommit hem från en fin resa, Kroatien och Bosnien. Vi solade, badade och träffade mina vänner och släkt. Hur mysigt som helst, dock kan man verkligen inte vara där i bara 2 veckor som vi - alldeles för lite! Finns så himla mycket mer att göra och se. Plus att precis när alla börjar droppa in så åker vi hem, whats up with that:(?
Kort och gott så var det underbart men hade hemskt gärna stannat längre:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback