Träningsverk!

Well hello mannar!
Slösöndag eller vad säger ni? Själv har jag en sån fruktansvärd träningsverk. Var och gymmade men min pojkvän igår och han "pusha mig to the limit" eller vad jag ska säga. Har tränat 2 veckor i streck men inte på dethär sättet, han bad mig göra något som kallas för "dropset", fruktansvärt..
Brukar vanligtvis köra pass eller så har jag ett schema som jag följer. Klarar jag 12 eller fler på en maskin så ska jag höja vikten till nästa gång, alltså bara en repetition. Men nu ska jag ändra på det och köra upp till 15 ggr och 3 rep max iallafall.
 
Jag har beställt mitt gelé nu och massor med andra nagelgrejor. Kan knappt vänta tills det kommer till dörren :D:D
 
Igår var jag föresten hos Emmas kille Pontus och spelade monopol, NHL och tjilldrack lite, väldigt mysigt faktiskt :)
(bilderna är från igår)

Kommentarer
Ladyj säger:

Tjena, man ska inte blanda olika märken säger de eftersom man inte vet den kemiska sammansättningen som blir dem emellan. Jag själv har blandat lite märken ibland, typ använt glitter från annat akrylmärke, men då har jag kollat på nätet (googlat IHJÄL mig ifall någon utbildad i världen runt blandat dessa 2 märken och kollat på labb om det går) Om du vill jobba med ezflow gele, och inte hittar glitter från dem, köp löst glitter och blanda det med den genomskinliga gele. De flesta gör så. Sen finns det hur mycket färdigt blandat glitte gele på ebay från ezflow, du får leta lite till =) Jag själv jobbar inte me gele, kör endast med akryl =)

Svar: Jag antog att man inte ska blanda olika produkter för kemiska reaktioner, det är ju så med iprincip allt men tänkte att någon som vet mer än mig kan inte skada att fråga så man får lite bättre förståelse. Har allt från ezflow nu och ska prova blanda vanligt glitter med clear gel, har faktiskt hittat gele glitter nu på ebay, tack för superbra svar :)

2013-01-28 | 19:11:24
Bloggadress: http://ladyj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback