Perfume

Tjenamoss!!
Jag gjorde just klart mina naglar och dom blev ju heeelt super, bilder kommer sen :D trodde det skulle bli massa kladd och jobbigheter som det brukar vara med gelekit men icket! Tyckte det var väldigt kul att göra också, man får ju som dendär lilla "salongkänslan" då man har en såndär lampa att jobba med, även fast det inte är en riktig "uv-lampa" som man har i vanliga fall me gelenaglar. Jag är nöjd :)
Jag vet dock inte hur länge naglarna håller men förhoppningsvis så ska det hålla finemang!
 
Glömde berätta att jag fick lite "nyårsklappar" av mamma och pappa och om kan ni se nedan :)
Sex in the city parfym, en stor och en liten. Den lilla är perfekt att ha i väskan eller så. Parfymen luktar riktigt gott faktiskt. Väldigt mild doft.
 
Sex in the city duschgel och bodylotion i samma doft som parfymerna.
 
Man kan aldrig få nog med sockar! Fick 2 st 3-pack sockar, awesome!

Kommentarer
! säger:

vill se bilder på naglarna nuuuuu!

Svar: Absolut, varsegod! :D

2013-01-02 | 21:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback