Jag är jag

Hej bloggen! Sitter och ser lite film just nu såhär efter att jag tränat!
Det var faktiskt sjukligt skönt att träna, körde ett Core pass som inte var för jobbigt men ändå rätt så tungt. Kanske tungt för att jag är så sjukt otränad?
 
Jag har ÄNTLIGEN fått lite jobb att göra. Tjäna någon extraslant så att säga innan jag fixar något bättre jobb. Skratta inte, men jag ska faktiskt dela reklam! Lätt värt slanten och det är lördag-söndag. Perfekt enligt mig, inte världens bästa betalt men de är ju bättre än att jag ska leva på studiebidrag hela månaderna. Så imorn efter skolan ger jag mig iväg för lite introdukton.
 
Tror jag ska träna imorn också så jag verkligen kommer igång, målvikten ligger på 58kg så det är bara att sätta igång på riktigt nu. Beror dock på hur mycket träningsverk jag har eftersom jag har ett Spinningpass på onsdag. Får väl se helt enkelt!
 
Nu ska jag plugga, njuta till lite Hans Zimmer och sen sova :)
 
Inte helt fel att ha tillbaka denna kropp jag hade. Dock gick jag i 6:an och kroppen förändras otroligt mycket när man växer. Kurvorna kommer aldrig försvinna från kroppen och det har jag inget emot, men att vara smal samtidigt och inte ha massor med störande överflöd är något jag strävar efter. Påstår inte att jag är fet men ni förstår nog vad jag menar :)
 
Såhär ser jag ut just nu, och jag är inte nöjd. Det är viktigt att vara nöjd med sin kropp och det ska jag allt bli, inga konstigheter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback