Ikea!

Ojdå lite extra bloggtorka dom senaste dagarna. Äsh får väl ta igen det!
För någon dag sen var jag i happis på IKEA och strosa runt med Carro. Det kändes som att vi köpte upp halva ikea så trött som jag var i slutet, tror att det enda jag sa dom sista 4 timmarna var klagomål.. Nåja jag fick hem några lådor för förvaring och en lampa! Typ en sorts "studio lampa" som ger en "bakom kulisserna" feeling. Köpte dock bara en och får se om det räcker eftersom jag redan har en lampa vid bordet, annars är det väl bara att köpa mer.
 
Jag ska försöka dra igång träningen idag men får se om det blir av eftersom att jag REDAN har lite plugg att göra. Har ett prov nästa vecka och en inlämning som ska vara klar imorn, jippi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback