Hårprojekt - Balsammetoden, efter en månad

Hej på er! har ju glömt bort att visa hur hårprojetktet fungerar.
Jag började ju med Balsammetoden för lite mer än en månad sen och jag tycker det har funkat hur bra som helst. Många tycker att det är jobbigt att hitta bra balsam och framför allt rätt balsam. Så svårt är det inte, det är bara att googla lite på balsammetoden så finns det hur mycket listor som helst. Vill ni ha extra tips från mig så kan ni klicka HÄR.
 
Det har funkat helt okej faktiskt, det är märkbar skillnad och jag känner hur håret mår mycket bättre än förr. Jag tycker inte heller att det tar längre att duscha som många säger. Det beror ju på om man vill använda olika balsam eller ett och samma till hela håret. Jag använder bara det vänstra balsamet som finns på länken(om ni klickar på länken och scrollar ner så ser ni) som jag skrev tidigar där uppe.
 
Det känns faktiskt som att håret växt mycket finare och snabbare men har dock lite risiga toppar för jag gjorde lite slingor för någon vecka sen, här ser ni skillnaden:
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback