2013

Hej på er!
Nytt år, nya möjligheter eller vad säger ni? Själv ska jag satsa stenhårt på träningen, hitta jobb och se framemot studenten. Kan inte fatta att jag bara har EN termin kvar av skolan och sen är jag klar. Vad fan ska jag göra sen då? Jag har funderat på att ta ett "sabbatsår" och bara jobba för att sen söka till antingen polishögskolan eller skådespelerihögskolan. Jag har alltid velat bli skådis, den drömmen lever kvar än och jag ska bannemig uppfylla den också. Vet dock inte hur....
 
Igår firades det nya året med mat och dricka samt sällskap. Det kanske inte var det roligaste men jag fick spendera dagen, kvällen och natten med världens finaste pojkvän och jag fick min nyårskyss! Brukar nämligen vara bortrest i Skottland hos min moster och mormor för att fira nyår men nu blev det lite annat eftersom hon har fått sig en liten bebis, en riktig liten sötis!

Imorn ska jag iväg och snurra lite på stan med Therese sen får jag se vad som händer mot kvällen. Här får ni bilder från gårdagen, mat, lite fyrverkerier och skämtbilder a'la mig och Christoffer. Iinga outfitbilder för jag undviker dom starkt men annars ser ni ju lite hur jag hade sminkat mig åså :) Godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback