Clean

Hejhå! Trött och sliten? aarå.. Tröck just i mig en portion "pasta kalkon carbonara", fruktansvärt gott må jag säga! det fick bli både lunch och frukost. Gjorde lite färskpressad juice också så nu är jag mätt som en Tvättbjörn.
 
Pressade muskelpump på gymmet igår i 55 minuter plus lite intervall på rullbandet i 20 min. Var helt slut! Idag kör jag nog bara cardio, eftersom det är det som är koncentrationen för att nå mitt mål. Får inte bli allt för mycket styrkepass för då kommer jag på fel bana..
 
Jag fixade aldrig frippan igår, blev lite tight med tid. Har däremot diskuterat lite om att måla om i mitt rum. Är så less på dom svarta väggarna och den ena gröna väggen. Tankarna går lite mot det brun/beige/vit aktiga hållet. Tror det hade blivit supersnyggt!
Nu är mitt rum iallafall kliniskt rent, kanske inte syns på bild men inte en enda dammtuss må jag säga! Men nu börjar det bli dags att sätta igång med plugget:(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback