Slö som fan

Hej bloggläsare!
Sitter och dricker kaffe samtiigt som min mage håller på att spricka, mätt och belåten! Smällde ihop nån kyckling gratinerad i ugn med tomater, kryddor, creme fraiche, fetaost och till det lite sallad. Svingott!
 
Har för övrigt blivit sjuk, ont i halsen, är sjukt seg och har sovit skitdåligt hela helgen. Blev hemma från skolan idag för att försöka sova ut men vaknade ändå upp klockan 8 och kunde inte sova.. Så istället för att åka till skolan så sitter jag hemma, vilar och pluggar lite ogjort!
Ska ändå försöka piggna lite till sen och kanske gå på ett Cirkelpass. Haha kul att jag orkar med det och inte skolan, ids jag förklara mig? Näe verkligen inte.
Regniga Luleå, snart försvinner all snö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback