pluggahockeyplugga

Hej bloggen! Förlåt för den dåliga uppdateringen. Veckan har varit väldigt bra men ändå dålig. Jag har styrketränat varje dag med christoffer, haft nådiga träninsverk men det är bara bra. Har näst intill bott hos chrille eftersom hans föräldrar var bortresta och vem om inte jag ska laga mat till han? Skämt å sido, mat kan han laga själv med jag gör det mer än gärna åt han:)
Det dåliga i veckan har varit att jag haft ångest över skolan, det är skönt att det är så lite kvar men jag får samtidigt panik över att jag har så mycket kvar att göra..
 
Christoffers föräldrar kom hem från Budapest där dom hade köpt massor me grejer, bland annat massa NAGELGLITTER wohooooo:D Jag ska fota och visa er allt senare för nu ska jag tagga final 2 mellan Luleå-SAIK. Hoppas innerligt att domarna är vakna denna gång och att Luleå vinner matchen!
 
Bilden är från igår när vi satt en hel hög hos Svensson och såg hockeymatchen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback