cause life's just that kind

Jaa hejhej. Idag/natt är det en dag då jag är less på precis allt, jag tänker på allt dåligt och olika saker jag stör mig så fruktansvärt mycket på. Idag är alltså en dag som jag ids ödsla tid på att tänka och irritera mig på olika människor/saker och så vidare som verkligen går mig på nerverna, som verkligen lyckas få mig att tro att det är mig det är fel på fast det är tvärtom. Jag kan inte beskriva hur besviken och arg jag faktiskt är över det hela.
Jag längtar verkligen till studenten och tills jag och Christoffer åker härifrån, ska bli så jäkla skönt att visa fingret och slippa all falskhet för någon vecka.
 
Jag har verkligen inget positivt att säga, försöker trösta mig med att hitta något fint på nätet men inte fan gör jag det heller. Jag lär vara på bättre humör imorgon, nu ska jag mysa med världens bästa vovve. Tack och hej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback