Bättre humör!

Hej på er! Bättre dag idag? mja sådär. Började dagen med att smälla i mig fettiga varma mackor för att sen gå ut och dela 99kg reklam. Mycket? ohja det brukar ligga på en 23kg menmen, mer pengar till miiggg, hehehe..
Har beställt lite nagelgrejer som tagit slut plus 3 nya glitter, kunde inte stå emot. Så jäkla snyggt med glitter!:D
 
Har bokat träningspass för hela veckan utom onsdag, tänkte ta en promenad/vilo dag då. Kan inte heller bestämma mig om jag ska köra på valborg eller om jag ska parta på, återstår att se!
 
Nu ska jag fålla och fixa mina nya baggyjeans ja köpt. Har äntligen köpt ett par jätte ljusa baggyjeans, men dom var lite för "trasiga" för min smak men det ska jag lappa igen med något spetstyg, ni ska få se :D
Farsans gamla baggybraller!

Kommentarer
Carita säger:

Vars hittade du jeansen? är ute efter ett par baggy jag med :)

Svar: Bikbok ;)

2013-04-29 | 07:08:15
Bloggadress: http://caritas.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback