God morgon!

Sovmorgon till klockan 14 är inget jag klagar över. Sitter och dricker mitt morgonkaffe och funderar vad jag ska ha på mig idag, ingen speciell dag men det är dags att fundera eftersom att det bara är 5 plusgrader ute. Längtar tills det blir så kallt att man måste ha långkalsonger, älskar långfillingar, så fruktansvärt skönt :D
 
Idag börjar ju träningen också, även maten ska ändras. Satsar på att äta något var tredje timma men i mindre portioner.
Som idag till frukost åt jag tonfisk i vatten, två mackor med någon ostskiva på, philadelphia, gurka och så drack jag ett glas med C-vitamin. Jag tog mammas hembakade mörka bröd. Hon lagade det lite extra nyttigt så=) Philadelphia osten tog jag eftersom jag har lite problem med att äta smör på mackor, tycker inte de e äckligt men ja. Har väl blivit en allmän ful vana.
 

Kommentarer
nathalie säger:

fin blogg :)!

www.starnast.blogg.se

Svar: Tack så mycket !:)
Emina None

2012-09-24 | 19:15:51
Bloggadress: http://starnast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback