Smink beställning 1, arrived!

Hallådär! Första beställningen av mitt smink från E.L.F. har äntligen kommit! Längtar tills jag får min andra beställning också så ska jag fota och visa hur allt ser ut på med olika kombinationer! :)
Måste även fixa en bättre bild på mina snygga stövlar!!
 
Nu står jag och kokar champinjonsoppa, ÄLSKAR champinjonsoppa med en klick creme fraiche i, mums! Väntar också på att chrille ska komma hit och mysa med mig. Behöver värme och ett par trygga armar om mig just nu. Känner mig så sjukt stressad och behöver något lugnande. Har svin ont i magen också.. Lega och fisit i sängen hela kvällen... wait what?..
 
Observera att jag fotar med världens sämsta kamera, måste fixa en ny:(
Allt som jag beställde
 
En matt minfärgad ögonskugga, inte riktigt nöjd med den. Den är mörkare än va den ser ut på bilden.
En Cream Eyeliner, provade lite på handen och den funkar väldigt bra, glansfri och riktigt svart!
Vanliga lösfransar.
En Bronzing i färgen warm tan, passar perfekt som shading dock lite för glittrig men den funkar:)
Ett nudefärgat mineralläppstift, provade lite och är supernöjd med färgen! Men man får akta sig för att inte stoppa för mycket, annars kan man få "idomin/fjortis" läppar eller vad jag ska säga..
En vit matt ögonskugga som funkar som både ögonskugga och highlighting.
En bronzing borste, ögonskuggsborste, smudge brush(för att skugga ut en eyeliner tex under ögonen, iallafall vad jag använder den till), skuggborste(för att sammansmälta skuggor) och foundation borste.

Är supernöjd men inköpet utom "mint" skuggan men den går nog att använda ändå! Skönt att elf finns, för mig funkar de flesta produkterna därifrån jätte bra och det är billigt!
 
Beställ E.L.F. smink HÄR!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback