Rensning!

Tjenatjena! Sitter och lanar med chrille som vanligt och lyssnar på lite nostalgimusik, t.ex. puff daddy, tupac å biggie. Väldigt mysigt faktiskt:) Tänkte beställa mer smink men kan inte göra det med mitt kort, FETT LESS.. Aja får be mamma beställa åt mig eller något i den stilen. Fick besked att mina stövlar kommer imorn, LYCKKKAA!!!! Fotar och visar er när jag fått dom så ni får se:)
Pluggat lite faktiskt och har redovinsning på onsdag i samhälls, var tvungen att avboka träningen för det:(
 
Har bestämt att jag ska slänga allt gammalt smink som jag haft kvar sen ja gick typ 6:an? Ska köpa nya fräsha ögonskuggor och sånt. Älskar att fräsha upp och skaffa nya grejer. Speciellt när jag är i behov av det. Gjorde samma med mina kläder, hade sparat allt sen jag var liten, vissa saker sen jag gick i 5-6an!!! Fortsatte vara lika liten ända tills jag gick i 7-8 då allt växte och jag gick upp rejält. Sparade ju då allt och sa att nån gång ska ja komma i dom kläderna men ja gav upp nu för någon vecka sen och slängde iväg allt gammalt i säckar. Nu e garderoben halvtom men köper nya kläder lite då och då så de fylls med nytt med tiden:) Måste rensa skor också, har miljontals skor och köper nya hela hela tiden.. ÄLSKAR  skor! :D

Två trötta sötisar :')♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback