Ice ice baby

Hej på er:) Hade religions prov idag som gick sådär antar jag. Är ganska säker på att jag får ett G iallafall!
Det var den enda lektionen vi hade för vi skulle åka till coop arena för att kolla på nå rekrytering för jobb. Helt värelöst så vi åkte hem direkt istället. Skulle slutat fyra egentligen men så blev det såhär. Väldigt skönt med tanke på stressen jag går igenom just nu.. Har fortfarande tonvis med plugg kvar så ska vila lite tills christoffer kommer så ska vi upp till han och plugga, eller iallafall jag han lär ju spela :)
 
Börjar bli less också på att mitt smink aldrig kommer. de e torsdag imorn och då har de gått 2 veckor. Tycker som att de borde kommit vit dehär laget.. Aja håller vad jag lovar och ska visa allt bättre när jag får resten av min beställning :)
 
Här är en liten summering av dom senaste dagarna =)
Snön har börjat komma uppe i Luleå!
 
Var på bio med Chrille, Elin, Nicklas och Lukas. Vi såg Savages. En helt okej film faktisk:D
 
Har druckit iskaffe hela helgen, så sjukt gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback