Ny jacka

Hej hej hallååå!
Gårdagen var fullsmockad så hann inte blogga. Bestämde mig för att dra ut med brudarna på krogen. Det var väl hyfsat kul men jah. Jag vet inte jag kännde mer för att vara hemma eller nått. Eller ja kännde inte så igår men idag så tänker jag att ja hellre hade struntat i krogen.
Eftersom jag varit så dålig på att blogga på senaste så lovar jag en videoblogg så snart som möjligt, håll utkik ;)
 
Nåja, jag klickade hem en ny jacka för en stund sen. Ingen vinterjacka men höst/vår/sommar jacka typ? Den går säkert att använda på en varmare vinterdag också. Får väl se hur tunn den är när den kommer.
Såhär ser jackan ut iallafall:)
Bild från google
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback