Let it snow

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Har varit väldigt upptagen. Att blogga kan faktiskt ta mer tid än man tror och man hinner inte alltid. Som nu ska jag egentligen plugga men jaa.. Det går segt som tusan! Har varit och letat jobb också så det är fullt upp faktiskt.
 
Idag ska jag alltså bara sitta och plugga på. Ska försöka lägga mig lite tidigare också men det brukar inte bli av faktiskt. Är så fruktansvärt trött:(
 
Snön har börja lägga sig här i Luleå äntligen. Kan inte säga att jag inte gillar snön. Så himlans mysigt och kul! Åka skidor(utförs inte längdskidor. Hatar längdskidor..), skoter, pulka, åka skriller och spela hockey, sladda med bil och allt sånt lek, ska bli så roligt! Får hoppas på en lyckad och mysig vinter :) Tror många av er som firar jul också börjar längta? Jag gillar nyår också. Får oftast presenter då eftersom jag inte firar jul, och vem gillar inte att få presenter och även ge och se andras lycka :D?
Justja, jorden skulle ju gå under i år, får se hur det blir med dedär. Vad som helst kan ju hända
i den värld vi lever i..
En gammal vinterbild på mig. Och nej inte sådär 10 år gammal med tanke på att jag har skor med kardborre...
Närmare förra vintern faktiskt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback