Flatforms!

Hej på er! Idag finner jag tid att blogga eftersom jag ovanligt nog inte har något speciellt viktigt att göra. Dom senaste dagarna har jag inte gjort mycket annat än att plugga, vara med Christoffer, plugga och sova. Det är ocskå mycket annat som är som påverkar mig ganska mycket psykiskt och för hoppningsvis så kommer det bli bra tillslut.
 
Nyår och jul börjar knappa sig in och jag är till skillnad från många andra väldigt taggad. Även fast jag inte firar jul så tycker jag att det är otroligt mysigt med lov, pepparkakor, lussebullar och mys. Och vem gillar inte nyår?:D
 
Bland allt plugg och gorm så har jag gått in nyskorna. Så sjukt sköna och snygga dom är! Och man blir ju äntligen lite längre, största pluset ligger ju där någonstans?
Imorn ska jag på stan också för att köpa någon tröja eller så. Känner att jag förtjänar lite nytt när jag ligger på VG i ämnen jag ABSOLUT inte trodde att jag skulle göra. Känns fruktansvärt skönt må jag säga. Då vet jag att jag inte bara slackat igenom hela trean utan faktiskt kämpat lite.
 
Här får ni se hur mina nya supersnygga pjucks ser ut :D!
Från Ebay - 374:- (med frakt inräknat)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback