The Hobbit

hallådär! Sitter just nu och smuttar på glögg. Älskar vintertiden, så himla mysig och framförallt god med alla pepparkakor, lussebullar, glögg och allt man kan tänka sig!
Själv så firar jag inte jul. Kanske därför jag tycker det är så gott och mysigt? Brukar spendera Julafton och sånt hos Christoffer. Annars sitter jag hemma och gör absolut ingetning:)
 
Ska på ett tag åka och hämta ut biobiljetter till filmen HOBBIT!!!! Som jag längtat alltså. Sagan om ringen trilogin är ju en stor favorit för mig, dom bästa filmerna som någonsin gjorts och nu kommer ännu en ny ut:D Så jag och Christoffer ska (som vanligt) på bio. Helt sjukt att biljetterna släpptes i förrigår och det är fullbokat en vecka framåt, om man nu inte vill sitta längst ner eller längst ut och bryta nacken. Plus att dom spelar filmen i 3D high frame rate, 3D och vanligt, allt är fullt. Tur att vi ändå hittade redigt smaskiga platser i mitten. Måste varit någon som glömt hämta ut sina biljetter dom bokat så dom släppts ut igen. WIHOO TAGGGA :D:D:D!!!!!
 
bild från google
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback