Julklappar!

Hejsan hoppsan! Här har det varit lite dött under julhelgen men har spenderat massor med tid med min pojkvän. Har varit en helt underbar helg med massa mys, kalas och sällskap. Snart väntar nyår också, kan inte bestämma mig om jag ska festa och slösa pengar som inte ens finns eller om jag ska vara med på fest/krog, spara pengar, vara fyllechaffis och tjäna lite stålar. Är så sugen på att klä upp mig lite extra och bara ha skoj med mina vänner. Är jag chaffis så lär det vara fullt upp och kommer inte ha mycket tid att ba sitta ner. Aja det får jag bestämma sen eller nå.
 
Fick ju julklappar av christoffers familj:D:D Blir så glad av att få presenter/julklappar. Är som ett litet barn då det gäller sånt och tycker om tanken att ge någon något liksom.
Det här är vad jag fick iallfall :D
Två BH:ar från seppälä woman och en sminkväska från Revlon.
Super fina presenter, tackar och bockar för dom :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback