Nytt är bra!

Hej på er! Kokar korv och tittar ut i mulvädret. Funderar på att plugga idag men jag får väl se vad jag hittar på, är inte särskilt pigg.
 
Det är ganska precis en månad kvar till studenten och jag känner hur plugget tynger axlarna. Har varken börjat med plugget eller sökt jobb som jag verkligen borde göra. Dags att lyfta tummen ur röven och sätta igång men lite trögt går det med allt som kommer emellan. Nåja nu ska ja inte sitta och tycka synd om mig själv utan se över vad som bör göras klart och sätta igång med det.
 
Gjorde nya naglar på mig själv för någon dag sen, extra mycket färg och extra somrigt!
Solljuset på bilderna gör att naglarna ser helt deformerade ut, formen ser knäpp ut osv.. Skitsamma. Har även gjort en ombre i mitt hår och är rätt så nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback