Bra träningsdag!

Gomidda mina läsare!
Min morgon började med att jag tog en kopp kaffe för att sen gå ut och gå med hunden, tog en redig morgonpromenad på ca 1 timma och sen blev det havregrynsgröts explotion i mikron. Skönt var det men kom lite sent till skolan(ovanligt...) hade dock bara en redovisning sen var de kläärt!
Gick till gymmet direkt, körde lite armar och axlar. Bestämde mig sen för att gå en redig powerwalk hem från gymmet. Bilvägsmässigt ligger sträckan på 7,5km så gångsträckan kanske är en 8km eller så och det tog ca 45-50 min. Så har haft en fin cardio dag med dubbla cardiopass. Belönade mig med lite bananpankakor och keso, ska dra och fiska och grilla sen också:)
 
Blir nog en helt okej dag, utom att ja måste plugga senare, yay me. Har dock aldrig mer svenska! Inte för att de är en jobbig kurs, finns ju värre men en mindre iallafall!
Gårdagens förlängning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback