Köpt sig lite skit

Trind har ett omtalat "nagellack" som förstärker naglarna och sägs funka bra som sjutton! Man ska använda det dagligen i 2 veckor för att få starkare naglar som inte ska flisa sig eller gå sönder. Jag återkommer om hur det funkat för mig:)
 
I övrigt så har jag varit på stan och fikat med lite vänner och efter det åkte jag, mamma och pappa till storheden för att handla lite. Köpte mig lite naturgodis, trind, nya hundskålar till Felix och även en BB-cream från Garnier. Jag har velat prova BB-cream förr eftersom det andas mycket mer än vanlig foundation som täpper till varenda por man har i ansiktet eller hur ja nu ska förklara.. Så BB-cream kan vara bättre till daglig använding, även utan annat smink till om man bara vill känna sig extra fräsh! Något som man förmodligen bara själv ser men men.. Ska nog prova det någon dag så återkommer jag även med den produkten!
 
Nu är det serie och sedan läggdags som gäller. Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback