Hårfärg!

Hej på er! Har spenderat hela dagen på sjukhuset av olika anledningar. Har problem med svanskotan/ryggslutet, en sorts svullnad har uppstått och det gör fruktansvärt ont.. Men nu har det nästan gått bort och så ligger jag på 2 olika penicillin kurer så får hoppas att inflammationen försvinner!

Detta betyder INGEN träning för mig vilket får mig att bli lite ledsen. Jag som ville nå mitt mål till sommaren! Men det är inte helt omöjligt faktiskt! Gäller bara att köra hårdare när jag blir frisk igen. Blir bara så irriterad när jag ser bilder på alla "transformations" osv.. Aja bara att kämpa på!
Hoppas ni alla håller er friska och inte behöver gå igenom det jag gjort, ush så hemskt det är :(
 
Har alltid velat ha en fräsig hårfärg, undra om jag skulle våga/passa i det också. Men isånnafall vill jag ha något åt dethär hållet, så jäääääkla snyggt!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback